Please select featured categories (for ticker) in theme admin panel. You can select as much categories as you want.

Amsterdam ArenA wint Stadium Business Award!

Written by | Amsterdam ArenA

amsterdam_arena_wint_stadium_business_award

De Amsterdam ArenA heeft in Madrid een prestigieuze Stadium Business Award weten te winnen voor de beste Fan Experience!

Op 1 juni werd in het stadium Bernabeu in Madrid de jaarlijkse Stadium Business Summit gehouden. Dit is een conferentie die wordt bijgewoond door de grootste stadiums ter wereld. De Fan Experience Award wordt aangeboden aan het stadium die het beste in staat is om consistent de hoogste service aan te bieden om de ervaring van de fans tijdens hun bezoek zo uitmuntend mogelijk te maken.

Amsterdam ArenA – Fan Experience Award

Henk van Raan, verantwoordelijk voor de innovatieprojecten binnen de ArenA, ging als afgevaardigde naar Madrid. Hij had het volgende te zeggen over de gewonnen award: “De Amsterdam ArenA is constant blijven innoveren de laatste jaren zodat niet alleen het evenement zelf, maar ook de ervaring eromheen tot in de puntjes is verzorgd. We richten ons op een unieke “customer journey” en zijn altijd hard aan het werk om het individuele bezoek te optimaliseren. Dit kan bijvoorbeeld door updates te geven over de huidige verkeerssituatie, het live streamen van wedstrijden in het stadium en uitstekende connectiviteit door middel van 4G en WiFi. We zijn onwijs trots om de award te mogen ontvangen vanavond!

summit_amsterdam_arena

Verder voegt Van Raan toe: “We zien deze award als een aanmoediging voor het gehele Amsterdam ArenA Innovatie team om door te blijven gaan op het gekozen pad en nog meer bijzondere projecten te bereiken. We hebben deze award precies een week voordat we het Amsterdam Smart City Event 2016 organiseren: een evenement waar steden van over de hele wereld samen komen om hun ervaringen en innovaties te delen. Tegelijkertijd verwelkomen wij de partners en gaststeden van Euro 2020, opdat we onze ontwikkelingen op het gebied van mobiliteit, veiligheid, duurzaamheid en stadium-ervaring kunnen delen.

De jury van de Stadium Business Awards voegde het volgende toe: “Een geïntegreerd, stadium-breed technologieplatform dat is ontwikkeld vanuit de lab-/testfase naar tastbare marketing en data-inzichten.

Last modified: augustus 25, 2017